Ni behöver verkligen inte läsa


Postat av: Julia

Vet inte vad jag ska skriva, jag är så jävla glad att jag har dig! Det är sjukt, jag lovar det som jag skriver nu, jag skulle inte mått så bra som jag mår idag om jag inte hade dig. För det är du som får mig på bättre humör när jag mår dåligt, det är du som alltid ställer upp. Du är en av mina bästavänner, och jag älskar dig Angelica. Allt vi gjort, alla saker vi gör, det kommer bli mina bästa minnen. För sakerna vi gör är oförglömliga. Det med "äcklet" förde oss samman, så smärtan han gav mig kan jag leva med, för jag fick en av världens bästa vänner. Jag suger på långa texter, men jag ger det ett försök. Du är så himla vacker, alla killar vill ju ha dig och alla tjejer vill se ut som dig. Dina föräldar borde varar stolta över dig, för jag som är din vän är mega stolt över dig om klarar dig igenom allt. Usch, 18, läste att en vanlig var 15 i en tidning. Du och jag, idag, imorgon och föralltid. Jag älskar dig. ♥

2012-01-15 @ 02:58:52
URL: http://julias.blogg.se/
Postat av: Franck

Naw så fint .. Står ju även om mig! :'))

2012-01-15 @ 03:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0